Pauls Loopgroepen

Hallo Zaterdagmiddag loopsters,

Zaterdag 20 oktober starten we om 15.00 uur bij Mariëtte

Verslag van zaterdag 13 oktober,

Op deze ongelooflijke mooie zaterdag met zomerse temperaturen konden we zelfs in korte broek naar het Poeldijksepad fietsen. Daar hebben we nog even gewacht of El toch nog op tijd bij de kapper vandaan zou komen, maar helaas, dit is niet gelukt. Er was een grote opkomst vandaag, waar de wandelaars naartoe zijn gegaan en met hoeveel personen weet ik niet, (foei, niet goed opgelet) maar dat ze “ bezweet” terug kwamen heb ik wel gezien ;-)). De hardlopers vertrokken met 3 vrouwen en Paul richting Poeldijk. Met deze hoge temperaturen zou je verwachten dat de trainer het wat rustiger aan zou doen, maar niets was minder waar! We liepen rond Madestein, via de Oberlaan naar de nieuwbouw richting Loosduinen waar Paul nog een “leuk paadje” wist!! Jaja!! Of het paadje leuk was is ondergetekende niet bijgebleven, wel dat het super warm en voor mij heeeeel ver was, maar dat was niet voor iedereen zo, gelukkig. Uiteindelijk kwamen we weer bij Wilma terug waar Peet ons met koffie en koek opwachtte. In het zonnetje hebben we in de prachtige tuin gezeten en ook nog een rondleiding gehad. Het was weer een Topmiddag. Volgende week starten we bij mij om 15.00 uur (;@), Mariette

Wel of niet 15.00 uur starten El zat met haar hardloopkleren bij de kapper en was in de veronderstelling dat ze half 4 wel zou halen maar tot dat ze door had dat we toch echt om 15.00 uur bij Wilma zouden starten. Wat ze zelf ook nog op de site gezet had maar ja vergissing is menselijk Dus vertrokken wij met 10 wandelaars en 4 hardlopers om even over drieën richting Poeldijk.
De hardlopers zijn naar de Madepolderweg geweest en 6 wandelaars over het Wenpad en wij met zijn vieren langs Verburch gewandeld Het was warm met mijn lange broek aan daar had ik wel spijt van. Op nog 1 persoon in een witte lange broek na was iedereen in korte broek, verstandig hoor.
Bij het Poeldijkse pad stond El ons al op te wachten in hardloopkleding en met een heel mooi geknipt en gekleurd koppie. Ze zei 'het kostte wel wat maar dan heb je ook wat' Ha,ha. En het had nog meer gekost wat ze was nu ze toch tijd over had gelijk even wezen shoppen maar wel dingen die ze toch nodig had.
Aan de koffie/thee met heerlijke grote koeken op het terras aan het water met uitzicht op de tuin kwamen de verhalen weer los. Zelfs Bowie genoot ervan en kwam dicht bij mij zitten. Daarna nog lekkere hele grote eigen teelt druiven. Ja wat zijn we weer verwent.
Wij zijn de nieuwe aanwinst van Wilma wezen bewonderen, een watervistoren midden in de vijver waar de vissen in en uit kunnen zwemmen Het was een mooi schouwspel vooral met de zon erop Ook hebben we een rondleiding door hun prachtige tuin gehad. Wat een werk is het om de tuin zo mooi te houden! Het is hun pure passie voor alles wat groeit en bloeit en waar ze zelf ook zo van genieten en dat kan je zien ook. Zo was de gezellige en mooie middag weer snel om. Tot zaterdag 15.00 uur bij Mariëtte, Ciska.